РЕТРА-4М ДУО 1500кВт 15000кв.м

- В наявності
781 000 ₴
+380 (98) 007-91-20
viber
- +380 (50) 207-91-20Vodafone
- +380 (93) 207-91-20Lifecell
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Інформація для замовлення
Новинка! Довжина: 3405 Ширина: 4760 Висота:2830 Комбінований твердопаливний котел «Ретра-4М Дуо» пристосований до роботи у двох режимах. 1. У режимі автоматичного подавання дрібнофракційного палива у формі пелет із різних сортів деревини, торфу, луги насіння соняшнику, а також шроту, ріпакової фузи, тріски, тирси, соломи тощо. У режимі ручного завантаження дров, вугілля, торфобрикатету, пакетованої соломи та іншого великофракційного палива. Переваги: дві топки: верхня для спалювання великих форм палива, нижня — для спалювання за допомогою ретортного (пелетного) пальника дрібного палива; робота в ручному та автоматичному режимі; збільшений об'єм бункера (V = 1 м куб.) забезпечує безперервну роботу котла до 3-5 діб; подвійний захист від займання в подарунковому шнеку. Опис Унікальні твердопаливні котли «Ретра-4М ДУО» призначені для роботи як на звичайному паливі (дрові, вугілля) і на торф'яних дерев'яних гранулах (пелетах) і на вугіллі малої фракції, для чого додатково обладнані пелетним пальником. Подавання палива в пелетний пальник здійснюється за допомогою шнекового подавання з місткого бункера. Для максимально ефективного згоряння пелет пальник обдувається вентилятором. Процес подавання палива шнеком і горіння регулюється спеціальною системою керування. Режими роботи Котли «Ретра-4М ДУО» можуть працювати у двох режимах: у режимі ручного й автоматичного завантаження палива. У першому режимі роботи котла завантаження палива (дорова, вугілля) відбувається через завантажувальний люк. Процес ефективного згоряння палива в пачці відбувається завдяки інтенсивному подаванню повітря периметром камери. Водночас утворюється «повітряний кокон» навколо палива. Газ, який не згорів у топці через брак повітря, догоряє завдяки подаванню вторинного повітря. Цим забезпечується високий коефіцієнт корисної дії. У другому режимі завантаження палива (пілет) здійснюється автоматично з бункера гвинтовим шнеком, що приводиться в дію мотор-редуктором, до пелетного пальника. Максимально ефективне згоряння палива в пелетному пальнику забезпечується завдяки обдуванню повітрям, який здійснюється вентилятором. Робота шнекового транспортера та вентилятора контролюється мікропроцесорним терморегулятором. Принцип роботи автоматики Вчас і після завантаження автоматикою необхідної порції палива в пальник вентилятор заданий час інтенсивно нагнітає повітря для досягнення стабільної температури горіння. Цей цикл повторюється, поки температура води в котлі не підніметься до заданих на терморегулятор базових значень. Після цього автоматика переходить у режим підтримки горіння. У разі падіння температури до заданого мінімального рівня (рекомендується: 40-45 °C) знову відбувається автоматичне завантаження палива з бункера та вмикання вентилятора та цикл роботи котла повторюється знову. У разі досягнення температури значення заданого максимального рівня (рекомендується: 85-90 °C) автоматика вимикає подавання палива, вентилятор і переходить у стан підтримки. Також терморегулятор здатний керувати роботою насоса центрального опалення відповідно до заданих параметрів.
- Ціна: 781 000 ₴